Hi everyone, cherish every moment and don't forget to follow my blog, i will follow back ^^

Tuesday 10 April 2018

My Favourite Youtuber ( Ria SW )

Hello.. helo..

Hari ni i akan kupas sedikit tentang my fav youtuber.. I suka content video dan cara olahan video tersebut. Tak membosankan dan i boleh tengok berulang kali.. Deng.. deng. deng. Siapakah youtuber itu? Dia ialah...

Related image


Youtuber dengan  pengikut berjumlah 1,102,003 juta (setakat jam9.19pm, 10/4/18) ini berasal dari negara Indonesia (asalnya tak tahu ok).. Content youtubenya lebih terarah pada food, food + travel and that why i like it because i love food..

1.) Apa first video yang buat sy follow up beliau? 

Actually i lupa-lupa ingat, tapi waktu tu i lapar and sedang tengok2 video mukbang and then i terbuka video Ria SW and then start dari sana i became one of her subscribe. 

2.)What is my fav video? 

Korean Street Food #03 https://www.youtube.com/watch?v=SkxZev4I5SM , Cheese Chicken ft Bon Cabe 30 https://www.youtube.com/watch?v=BeJsg-3SnW4 . 

3.) Why i recommend? 

Because u can see many different food and of cause u will like it ^^

Thats all. Byee ^^

*sebelum i tulis blog tentang Ria SW ini i ada tengok video dia so terfikirlah nak buat blog tentang dia. Manalah tau ada yang berminat nak tengok video kak Ria SW and became subscribe like me. 

No comments:

Post a Comment